عربستان سعودی: زائران حج فقط با کارت هوشمند می‌توانند وارد مکه شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران تا پایان هفته آیا تمدیدنکردن گواهینامه، مانع پرداخت خسارت بیمه می‌شود؟ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟ اعترافات مردی که همکارش را به کمک همسرش به قتل رساند سخنگوی شورای نگهبان: نسبت به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشتیم  آیا خوردن ماهی و سایر غذا‌هایی دریایی در دوران بارداری بی‌خطر است؟ پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران از سوی وزیر کار دامی به نام لایک کردن و لایک گرفتن خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان | تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بنویسید تا به دست بیاورید اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی ۴ بیمار شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات ورود سامانه بارشی به کشور از فردا (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین مواد غذایی برای داشتن عمر سالم و طولانی معلم، روشنی‌بخش راه امید
سرخط خبرها

محدودیت تردد شبانه از چه ساعتی اعمال می‌شود؟

  • کد خبر: ۵۷۸۰۶
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
محدودیت تردد شبانه از چه ساعتی اعمال می‌شود؟
طی چند روز اخیر در ارتباط با منع تردد در شهرهای نارنجی ساعت‌های مختلفی اعلام شده و برای بسیاری از شهروندان این سئوال مطرح می‌شود که منع تردد در چه ساعتی اعمال می ش

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ رسول ابراهیمی جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی در این زمینه گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت برای شهرهای نارنجی و قرمز اعمال می شود. استان های اصفهان، فارس، مشهد، بوشهر، خوزستان، هرمزگان، کیش و قشم اکنون آبی است و شیب ملایمی به سمت زرد دارند در این صورت چنانچه وضعیت شهرها از آبی به زرد تغییر کند محدودیت های درون و برون شهری در این استان ها اعمال می شود.

 

جانشین معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد:‌ اکنون استان های گیلان، مازندران و گلستان و بخشی از شهرهای سایر استان ها به رنگ نارنجی و زرد هستند اما پلیس راهور همه این استان ها را به عنوان نارنجی تلقی کرده و محدودیت ها اعمال می شود یعنی خودروهای غیر بومی حق ورود به استان های بومی را ندارند.

 

ابراهیمی اضافه کرد: اکنون محدودیت طرح شبانه در شهرهای نارنجی از ساعت ۲۱ تا سه بامداد است و در سایر شهرهای زرد و آبی با توجه به تصمیم استانداری ها که روسای کمیته مقابله با کرونای استانی هستند، ساعت تردد اعمال می شود.

 

منبع: ایرنا


اینجا بخوانید: سفر به شهر‌های نارنجی کرونا ممنوع است + لیست شهر‌ها (۱۵ بهمن ۹۹)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->